Анкетата се проведе в периода 12-25 август 2019 г. и обобщи опита и мненията на 1400 български потребители. Осъществи се едно от малкото изследвания на маркетинга през призмата на потребителя. Обобщаването на резултатите предстои
Купувате ли повече храни, отколкото можете да изядете?
Писнало ли ви е от реклами по телевизора?
Изтичат ли ви парите през пръстите, щом плащате с банкова карта?
А случайно домакинските и офис уреди да се чупят точно тогава, когато гаранционният им срок изтича?
Тези и други подобни въпроси бяха включени в голямо изследване на потребителското ежедневие на българина.
Анкетата се проведе изцяло с научна цел. След като резултатите бъдат обработени, те ще станат публично достояние в bodil.bg.
26.08.2019 г. Анкетата е затворена. За най-първоначалните резултати може да се осведомите тук.
Споделете статията: